LOCAL TIME

UTC TIME

Vedere Panoramica

Imagini Live de pe ISS - Statia Spatiala Internationala



Live streaming video from ISS by YO2LDK

Translate

vineri, 3 iulie 2015

Compresor de dinamica pentru microfon Transceiver Icom 7000 - SSB

  In multe cazuri, in traficul SSB, simtim nevoia sa mai crestem putin modulatia, si constatam ca nu prea mai avem de unde :)
 De asemenea, eu am vocea de o intensitate mai mica, pentru acest lucru am ales sa utilizez un compresor de dinamica pentru microfon.
 Cu ajutorul lui, nu mai trebuie sa strig dupa un DX, compresorul isi face treaba foarte bine. Schema este simpla si foloseste un circuit integrat dedicat, de la Analog Devices, anume SSM 2166



 fata de schema de baza, din PDF, am folosit rezistente de valori fixe, dupa ce in prealabil am masurat valorile de reglaj optim ale potentiometrelor, pentru a intra mai usor in carcasa pe care am folosit-o.
 Aceasta este din aluminiu, foarte buna pentru ecranarea semnalului audio, recuperata de la o protectie de linie a semnalului CCTV.
Montajul l-am facut pe o placuta de adaptare, deoarece integratul era SMD



pentru interconectarea cu microfonul original, se foloseste schema originala, doar ca se va intrerupe traseul pinului 6 ( semnalul audio), unde se intercaleaza montajul



Rata de compresie este de cca. 4-5:1, suficienta pentru scopul propus; oricum, sa nu uitati sa reduceti nivelul de microfon din meniu la 3-4 procente, pentru a nu fi distorsionata modulatia.



Succes & 73 !



Niciun comentariu: